• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Nödkontanter

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
nödkontanter-inkassokrav

Jag är efter med betalningen till nödkontanter och har nu fått inkasso krav,vad har ni för erfarenheter av dessa? Ni som fått inkassokrav-har ni pratat med dem och kunnat lösa det och fått fortsätta med månadsbetalningarna? Tacksam för era erfarenheter och råd!!
 

Idle

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
14 December 2011
Meddelanden
286
Mottagna reaktioner
5
Poäng
42
Jag är efter med betalningen till nödkontanter och har nu fått inkasso krav,vad har ni för erfarenheter av dessa? Ni som fått inkassokrav-har ni pratat med dem och kunnat lösa det och fått fortsätta med månadsbetalningarna? Tacksam för era erfarenheter och råd!!

Är inkassokravet på den avtalade månadssumman eller på hela lånet?
 

gran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 417
Blev medlem
3 Juni 2012
Meddelanden
1 873
Mottagna reaktioner
150
Poäng
417
Kostnader som tillkommer
Inte hela ..
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
det ordnade sig...får fortsätta med mitt lån och betala som vanligt igen!!De var bra att diskutera med och de månader jag var sen bakade de in i lånet igen så jag kom ikapp!
Bara resten kvar nu......
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Ja, lätt o lätt...men min man fick lån hos dem i dec 2012 med 2 st anmärkningar från 2011
Hans års inkomst var då 349 000 :- och han lånade högsta beloppet ! De är även bra att diskutera med om man någon månad har problem att betala :)
Detta med vår erfarenhet iallafall !!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp